Maricela & Mike: Trees/Insects
S1 A6: Bear Grylls maakt kennis met Maricela, die angst voor bomen heeft, en Mike, die aan insectenvrees lijdt. Hij stelt ze bloot aan hun angsten, in de hoop dat ze ze kunnen overwinnen.