S15, A8: De koks doen mee aan de eerste Service Challenge van het seizoen. Twee teams, bijgestaan door mentoren Matt Sinclair en Sashi Cheliah, moeten een voorgerecht en een hoofdgerecht koken voor dertig gasten.