Shameless May I Trim Your Hedges?
S3, A3: Frank vertelt Carl dat hij kanker heeft om een liefdadigheidsorganisatie op te lichten. Fiona staat versteld van wat ze moet doen voor haar nieuwe baan. Lip is op jacht naar een buurtpedofiel.