Maybe Baby
S10, A20: De moord op een man die een wedkantoor bezocht leidt Sipowicz naar een oude vriend. Jones gaat op zoek naar de man die Haywood heeft aangevallen. De detectives onderzoeken de achtergrond van de Colahans.