S1 A1: Mazu moet tot het uiterste gaan om een zeldzame libelle te beschermen tegen de raptors! Rocky leert zijn 'stoere' dino-kant te onderdrukken om zachtmoedig met een door hem gevonden 'wees'-ei om te gaan.