Modern Family Me? Jealous?
S3, A14: Phil is zo bezig met indruk maken op zijn nieuwe zakenpartner Tad (Greg Kinnear) dat hij niet merkt, wat Claire voelt, dat Tad openlijk ongepast is tegen haar. Ondertussen laten Jay en Gloria Mitchell en Cameron bij hen verblijven terwijl hun huis wordt ontsmet, en het blijkt dat het misschien iets te druk wordt.