Mega-Lo-mijmeren
S1, A8: Wanneer de Harts hun Thanksgivingtraditie van inkopen doen op Black Friday willen voortzetten in plaats van als gezin een maaltijd te eten, probeert Violet hen te laten inzien wat daar mis mee is. Ondertussen mijmeren Jenny en Wayne over hoe ze elkaar voor het eerst hebben ontmoet.