Meneer Duif
S1 A6: Meneer Ramier is een duivenliefhebber. Door de akuma van Havikmot wordt hij Meneer Duif en wil hij Parijs in een duivenkoninkrijk veranderen. Om hem te stoppen moeten onze helden aan de bak.