S1, A6: Havelanges eerste WK als FIFA-president wordt een puinhoop. Een verboden video tegen de militaire regering wordt gelekt en de organisatie van de Argentijnen is een ramp. Ondertussen valt Havelanges huwelijk uit elkaar. Onder druk van de Adidas-clan en onder dreiging van de dictator moet João besluiten of hij een wedstrijd zal fixen en het voetbal, het enige waarvan hij houdt, zal besmeuren.