Doces do Oficio Met koffie
S1, A4: Tegenpolen brengen balans in het universum van smaken. Daarom smaakt koffie zo goed bij zoet. Belgische chocoladetruffels, lekker stevig en bedekt met een laagje cacaopoeder. Passievruchtmarshmallows omringd door kokosnoot die smelten in je mond. Of chocoladelolly’s gemaakt met smeuïge cake en knapperige hazelnootpraline.