DOM METAMORFOSE
S1, A2: Aan dreigingen blootgesteld en niet in staat om tegen zijn verslaving te vechten, ontmoet Pedro Jasmin en sluit hij zich aan bij een bende die in luxe woningen inbreekt. Victor zoekt een informant in een poging de verblijfplaats van zijn zoon te achterhalen. In 1970 neemt een jonge Victor deel aan zijn eerste en complexe drugsvangst.