Qui non è Hollywood Michele
S1, A3: Michele Misseri, Sabrina’s vader, vindt op de ochtend van 29 september Sarah's telefoon. De zaak lijkt onoplosbaar, maar Michele doet tijdens een live tv-programma een bekentenis. De vondst van het lichaam levert overtuigend bewijs op. De zaak lijkt gesloten, maar het onderzoek gaat door.