Family Guy Mind Over Murder
S1, A4: Wanneer Peter naar Chris’ voetbalwedstrijd gaat, stompt hij per ongeluk een zwangere vrouw waarvan hij dacht dat zij een man was. Rusteloos tijdens zijn huisarrest verandert Peter de kelder in een bar waar Lois uiteindelijk de show steelt. Ondertussen krijgt Stewie tandjes en probeert hij een tijdmachine te bouwen om die pijn te ontlopen.