Twin Peaks Miss Twin Peaks
S2, A21: Windom Earle richt zijn pijlen op de Miss Twin Peaks-verkiezing. Lucy kiest een vader voor haar baby. Leo wordt gestraft wanneer hij majoor Briggs bevrijdt. Cooper vindt de sleutel tot de Black Lodge. Annie en Dale beginnen een relatie.