Misselijke motorrijder
S7 A13: Na naar huwelijkstherapie geweest te zijn, kopen Hank en Peggy een motor en gaan naar Sturgis, South Carolina voor een enorme bijeenkomst van motorrijders. Maar er komen problemen als Hank weigert om Peggy te laten rijden.