Mist
S1, A2: De Cardinals hebben voor het eerst tegenslag en roepen versterking in tijdens de voorbereiding op een uitwedstrijd, waarbij ze naar een afgelegen bergresort reizen en een bezoek brengen aan het voormalige team van coach Bruce Arians: de Pittsburgh Steelers.