S1, A17: Wanneer de familie Chance naar een advocaat gaat om hun testament voor te bereiden en voogdijschap toe te kennen over Hope, is Burt gekwetst wanneer Jimmy Sabrina verkiest boven hem. Sabrina voelt zich overweldigd door haar nieuwe verantwoordelijkheid en Maw Maw is ervan overtuigd dat er mangoesten in het huis zijn.