Moordend konijn
S1, A4: Omdat ze binnenkort hun fobieën onder ogen moeten komen, stelt Dineo voor dat ze een hypnotiseur bezoeken. Ze hopen dat de hypnotiseur hen kan helpen om hun angsten te verminderen en daarmee ook datgene wat ze onder ogen moeten komen. Marcus vindt het een geweldig idee tot hij erachter komt dat de hypnotiseur een knappe Jamaicaanse yogaleraar is én Dineo's ex.