Mullilgan
J.R. Smith, zijn vrienden en familie kijken terug op zijn NBA-carrière. J.R. arriveert op de campus en wordt warm onthaald door zijn medestudenten aan North Carolina A&T: de 'Aggies'. Iedereen is enthousiast over de NBA-kampioen in hun midden.