S1, A8: Philip en Elizabeth moeten voorkomen dat een huurmoordenaar belangrijke wetenschappers uit de VS ombrengt, terwijl Stan en de FBI achter dezelfde man aanzitten. Elizabeth schrikt als Grannie haar vertelt wat er tussen Philip en Irina is gebeurd in New York.