My Valentine Boy
S6 A15: Met Geoffs hulp vinden Erica en Valley Erica een nieuw bandlid om Lainey te vervangen; Barry overtuigt Geoff dat het nieuwe bandlid Erica van hem probeert af te pakken; Adam en Murray willen allebei onder het valentijnsdiner met Beverly uitkomen.