Mysterie vs. Historie
S7 A6: Wanneer Ted op een date gaat zonder het meisje op internet op te zoeken, grijpt de groep in, waardoor Kevin ziet dat ze te betrokken zijn bij elkaars leven. Ondertussen accepteren Lily en Marshall dat ze het geslacht van de baby weten.