Blue Exorcist Mysterious Connections
S2, A5: While confronting Ryuji after the theft of the Right Eye of the Impure King, Rin loses control of his blue flames in front of the gathered exorcists, and in all of the commotion, Tatsuma slips Shura a letter addressed to Rin.