Naar De Kermis / Hou Ze Bezig
S2 A8: Emma neemt de bots mee naar de Kermis voor het zwiepende piratenschip. Emma en Doug moeten Agatha en Tabatha bezighouden als Monica een telefoontje moet plegen.