Naar De Maan / Fijne Bouw-Dag
S1, A13: Doug’s tante Rover is op visite. Zij is in de ruimte geweest en dat willen Doug en Emma ook. Het is Becky Bot’s Bouw-Dag en Doug en z’n vader willen een speciaal cadeau voor haar kopen.