Naarmate Het Later Wordt
S6 A5: Deacon en Jessie krijgen ‘n hechte band. Darius nodigt Juliette uit om meer betrokken te zijn bij de Beweging terwijl Avery zijn mening uit. Gunnar, Will en Avery zoeken ‘n zangeres voor de band. De ex van Jonah brengt ’n nummer uit over Maddie.