Naderende winter
S1, A3: Guardiola gaat zorgvuldig te werk om City’s zegereeks te behouden, als ze beginnen aan een meedogenloze reeks wedstrijden rondom Kerstmis. Ondertussen krijgt David Silva te maken met onverwachte persoonlijke kwesties. Guardiola waarschuwt zijn spelers voor Crystal Palace op oudejaarsavond. City reist daarna naar Anfield om tegen Liverpool te voetballen, waar ze al 14 jaar niet gewonnen hebben.