Negen levens
S1 A5: Wanneer Shawn de enige is die zich realiseert dat een zelfmoord in werkelijkheid een moord is, zorgt hij ervoor dat bij de zaak betrokken blijft door vol te houden dat alleen hij informatie doorkrijgt van de enige getuige: de kat van het slachtoffer.