S1, A2: Vincent en Perle staan lijnrecht tegenover elkaar als er beslissingen genomen moeten worden over de toekomst van Maison LEDU. Paloma en Ye-Ji worden gedwongen keuzes te maken op creatief en persoonlijk vlak.