Fear the Walking Dead Ner Tamid
S5, A12: Op zoek naar een permanent thuis voor hun konvooi ontdekt Charlie een synagoge, waar ze een rabbijn ontmoet die in z’n eentje overleeft. Elders komen Sarah en Dwight onverwachte vijanden tegen.