S1, A2: Allison ziet hoe iemand overlijdt aan een overdosis en komt daardoor op een idee. Het is Belichick-hoodie-dag en Kevin maakt ruzie met de buren om een gestolen pakketje. Dankzij een mysterieus visitekaartje, komt Allison uiteindelijk uit bij Patty's Salon.