Nicaragua, Honduras, Guatemala en Mexico
S1, A10: De mannen komen iets te dicht bij de Masaya-vulkaan in Nicaragua. In Honduras hebben ze een afspraak met UNICEF en bereiden ze zich voor op Mexico.