NIET AARDIG MEER
S1 A3: Tottenham Hotspur heeft onder José Mourinho zijn eerste nederlaag geleden tegen zijn oude club Manchester United. Het team wil weer winnen om hogerop te komen in de Premier League en op de Champions League-plaatsen te eindigen, terwijl de club probeert de toekomst van verschillende leden van de ploeg op te lossen.