Niet langzaam, niet slecht
S1 A4: Een aanwijzing in Utopia leidt Jessica en de rest naar een mysterieuze nieuwe bondgenoot. Thomas bedenkt een unieke manier om met Michael om te gaan, terwijl Christie een beslissing neemt.