Niet nep
Shaun en Claire bedenken een experimentele procedure om het been en leven van een jonge bruidegom te redden, maar de geliefden van de patiënt moeten leren samenwerken. Ondertussen worstelt Jared ermee contact te maken met een patiënt wiens littekens wellicht te diep zijn.