Nieuwe wereld, nieuwe helden
S1 A1: Alicia Keys brengt hulde aan de inspanningen van drie alledaagse helden. Hoofd inventaris Trevor Henry helpt zijn ziekenhuis in de strijd tegen COVID-19. Als eigenaar van de enige supermarkt in de wijde omtrek houdt Burnell Cotlon zijn deuren open voor de Lower 9th Ward van New Orleans. Athena Hayley riskeert elke dag haar eigen gezondheid om de daklozen aan Skid Row in LA van eten te voorzien.