Nightingale
S4 A14: Sydney en Vaughn wagen hun leven en loopbaan op zoek naar de waarheid over Vaughns vermoedelijk overleden vader. Intussen is het niet duidelijk waarom Jack en Sloane lijken samen te spannen tegen Sydney en Vaughn. Jack staat voor een potentieel dodelijke keuze die voor altijd zijn leven en dat van Sydney zal veranderen.