Ptolemy doet een beroep op zijn oude vriend en advocaat om Robyn te helpen beschermen. Een familiebijeenkomst waarbij Reggie wordt herdacht zorgt voor een verbetering van de onderlinge verhoudingen, maar zet ze tegelijkertijd op scherp.