S1, A5: Vox Machina reist naar Whitestone om de Briarwoods te confronteren en Percy te helpen zijn familiehuis op te eisen. Tijdens de reis bestudeert Delilah Briarwoods mysterieuze toverspreukenboek om aanwijzingen te vinden. Maar de eerste reis van het team wordt onderbroken als de Briarwoods verschrikkelijke monsters sturen om hun boek terug te krijgen.