Nooit meer
S1, A4: Elías en Malena halen opnieuw niet hun wekelijkse therapiedoel dat Selva voor hen heeft gesteld. Nu haar geduld opraakt, besluit Selva om nog drastischere maatregelen te nemen. Selva, Elías en Malena gaan wat drinken in een bar en hun geloof wordt op de proef gesteld.