The Golden Girls Not Another Monday
S5, A7: Sophia's vriendin komt met een verzoek dat haar hele leven op z'n kop zet. Ze wil euthanasie laten plegen en ze wil dat Sophia erbij is om haar hand vast te houden. Ondertussen worden Blanche, Rose en Dorothy zingende verpleegsters voor een zieke baby waar ze een weekend op passen.