CITY THE ANIMATION nr. 1
S1, A1: CITY – waar er iedere dag iets gebeurt. Tsurubishi gooit een gefrituurde noedel in de tas van een klant, en Nagumo ziet het. Dat is een wanhopige situatie! Matsuri en Eri genieten van hun naschoolse avonturen. Todoroki en Onikamaboko worstelen met het verzinnen van een grap voor ‘Rakutan-kun’. Als Nagumo van Niikura’s droom hoort, gaat hij denken over wat ze willen doen… Er bloeit iets op in CITY.