S1, A6: De Adataras hebben het ’s morgens altijd druk. Umi, Kamome, Tatsuta en Ryota gaan zoals gebruikelijk samen op weg. Aan anoniem manuscript, ‘Kanki-kun’, komt op de redactie van CITY-magazine. Todoroki heeft het gevoel dat het bijzonder is en doet een voorstel aan Onikamaboko. In de schemer aan de rivieroever wil Eri Matsuri iets vertellen… De seizoenen in CITY blijven veranderen.