Nyx beantwoordt een vraag / Wolfjongen en Seth ontsnappen
S2, A2: Wolfjongen werkt aan zijn vernietigingskrachten en ontmoet een jonge Wargeest genaamd Seth. Tijdens een spannende trip worden verrassende ontdekkingen gedaan.