S10, A17: Jones schiet per ongeluk een 13-jarige jongen neer terwijl hij een moordverdachte achtervolgt. McDowell en Ortiz zoeken naar antwoorden wanneer een man die de politie begeleidde van de plaats van een huiselijk geschil dood wordt teruggevonden.