Oh Brother, Where Bart Thou?
S21 A8: Bart realiseert zich dat Lisa een band met Maggie heeft die hij nooit zal hebben omdat hij geen broer heeft. Na een droom over beroemde broers van Wright tot Mario, probeert Bart er een te adopteren, maar hij ontdekt dat een broer hebben evenveel ellende als plezier met zich meebrengt. Gastoptredens van de Smothers Brothers, de Manning Brothers, Kim Cattrall, Huell Howser en Jordan Nagai uit ‘Up’.