The Wire Old Cases
S1, A4: Mahones verwondingen zetten hem op non-actief.Hardcase weigert om informant te worden. Barksdale zet een premie op het hoofd van Omar. Rawls wil McNultys zonden vergeven, op voorwaarde dat hij het onderzoek in twee weken kan afronden.