Onder druk
S5 A12: Het open huis van de middelbare school brengt de ouders terug in de tijd en Claire raakt gestrest door alle druk, Gloria komt een 'gemeen meisje'-moeder tegen en Jay leert Phil het fijne van spijbelen. Elders wordt Mitchell defensief wanneer hij zijn veroordelende, milieuvriendelijke buurman tegenkomt en gaat Alex naar een therapeut.