Onderweg naar Wembley
S1, A5: Aanvoerder Vincent Kompany blijft zijn City-team motiveren en voedt hun kameraadschap, ondanks zijn blessures. De EFL Cup biedt Guardiola een mogelijkheid om aanstormend academie-talent een podium te geven. Voormalige eerste doelman, Claudio Bravo, is op zoek naar verlossing.