The Golden Girls One Flew Out of the Cuckoo's Nest
S7, A25: Blanche heeft een date en probeert haar oom Lucas, die op bezoek is, bij Dorothy te dumpen. Later halen Dorothy en Lucas als wraak een grap uit met Blanche door te zeggen dat ze gaan trouwen. Als Rose aankondigt dat ze wil verhuizen, besluit Lucas de waarheid te zeggen, maar vraagt in plaats daarvan Dorothy echt ten huwelijk.